Loppuvuosi on jälleen ollut täynnä kaikenlaista ostostapahtumaa. On Sinkkupäivä, Cyber Monday ja Black Friday, jolloin suuret kansainväliset verkkokaupat houkuttelevat ihmisiä toinen toistaan paremmilla tarjouksilla ja ilmaisilla toimituskuluilla. Pienet paikalliset yritykset jäävät tässä loppuvuoden ostoshysteriassa helposti isompien varjoon, koska pienillä yrityksillä ei ole samanlaista markkinointibudjettia tai mahdollisuuksia yhtä koviin tarjouksiin.
Koronan aiheuttama asiakaskato kuitenkin kurittaa erityisesti pienten yritysten taloutta, joten pienten yritysten tukeminen on nyt tärkeämpää kuin koskaan. Mutta jos oma kukkaro ammottaa tyhjyyttään tai omatunto soimaa ostamisesta, mitä muuta sitä voisi tehdä pienten yritysten eteen kuin ostaa heidän tuotteitaan tai palvelujaan?
Lue lisää